» » » A TV drama serial leads a 7-year-old girl to death >> read full



ٹی وی ڈرامہ سیریل نے بچی کی جان لے لی

(مانیٹرنگ ڈیسک) ڈرامہ سیریل نے ایک کلاس تھری کی بچی کی جان لے لی۔ 7 سال کی بچی کی لاش گھر کے ایک کمرے کی کھڑکی کی جالی سے لٹکتی ملی ۔ لڑکی کے دادا دادی نے تفتیش کرنے والی پولیس کو بتایا کہ لڑکی ایک مقبول ٹی وی سیریز سے متاثر تھی اور اس سیریل میں پیش کئے جانے والے مناظر کی نقل کرتی رہتی تھی۔

بدھ کا روز لڑکی کی زندگی کا آخری بدھ وار تھا۔ بدھ کے روز سنگیتا ماجھی گھر پر اکیلی تھی جب لڑکی کے گرانٹ پیرینٹس گھر آئے تو ایک کمرے سے انہیں سنگیتا رسی سے کھڑی کی جالی سے لٹکی ملی انہوں نے اسے فورا ً ڈاکٹر کے پاس لے گئے تو وہ پہلےہی کی مرچکی تھی۔ لڑکی کی دادی اور پڑوسیوں نے پولیس کو بتایا کہ سنگیتا ان کے سامنے ٹی وی ڈرامہ سیریل پر آنے والے تمام مناظر کی نقل کرتی تھی یہاں تک کہ خودشی وغیرہ کی بھی۔ وقوعہ والے دن بھی سنگیتا پڑوس کے گھر میں یہ ڈرامہ سیریل دیکھ کر آئی تھی۔ لڑکی کے والد نے بتا یا کہ سنگیتا ڈرامہ سیریل کی پاگل پن کی حد تک عادی ہوچکی تھی اور ہر منظر کی نقل کرتی رہتی تھی۔



About News Desk

Hi there! I am the admin of this page, am not the author of the post. I am pleased to share this news with you; you can express your expression as comment in below comment area….this news’ copy right is reserved by the author/publisher mentioned there. Thanks
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply


فریش فریش خبرین اور ویڈیوز


Random Posts

Loading...