» » Pakistanis are more happier nations than India and #Bangledesh - Report

پاکستانی بھارتیوں اور بنگلہ دیشیوں سے زیادہ خوش رہنے والے لوگ ہیں: تحقیق

(اردو وائس پاکستان ویب ڈیسک) اقوم متحدہ نے حال ہی میں ایک رپورٹ جاری کی ہے جس میں کہا گیا ہے کہ پاکستانی قوم بھارتیوں اور بنگلہ دیشیوں سے زیادہ خوش رہنے والی قوم ہے۔ خوش رہنے والی قوموں کی فہرست میں پاکستان 92 نمبر پر ہے جبکہ بھارت 118 اور بنگلہ دیش 110 پر ہیں۔ تحقیقی رپورٹ فی کس آمدنی، زندگی سے امیدوں، سماجی تعاون اور زندگی میں خوش رہنے کے لئے انتخاب میں آزادی کو خوشی کی نشاندہی کے عوامل کے طور پر پرکھا گیا ہے رپورٹ میں 156 ممالک کو شامل کیا گیا ہے۔ 

ورلڈ ہیپینیس رپورٹ 2016 کے مطابق خوش رہنے والے ممالک میں ڈنمارک سرفہرست ہے، جبکہ سوئتزر لینڈ دوسرے اور آئسلیںڈ تیسرے ، ناروے چوتھے اور فنلینڈ پانچویں نمبر آگئے ہیں۔  رپورٹ میں بھارت وینزویلا، سعودی عربیا، مصر، یمن اور بوٹسوانا سمیت ان  10 ممالک کی فہرست میں آگیا ہے جن کے لوگوں سے خوشی روٹھتی جارہی ہے۔ 



About News Desk

Hi there! I am the admin of this page, am not the author of the post. I am pleased to share this news with you; you can express your expression as comment in below comment area….this news’ copy right is reserved by the author/publisher mentioned there. Thanks
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply


فریش فریش خبرین اور ویڈیوز


Random Posts

Loading...