» » » بابر اعوان کے استعفیٰ کےساتھ سینیٹ سے بھی پیپلز پارٹی کی چوہدراہٹ ختم

بابر اعوان کے استعفیٰ کےساتھ سینیٹ سے بھی پیپلز پارٹی کی چوہدراہٹ ختم


پیپلز پارٹی چھوڑ کر تحریک انصاف میں شامل ہونیوالے سنیٹیر بابر اعوان کے استعفے کے بعد ان کی نشست پر ہونیوالے انتخاب کے نتیجے میں ایوان بالا میں پیپلز پارٹی کی اکثریت ختم ہو کر مسلم لیگ (ن) کو مل جائیگی ، ذرائع کے مطابق بابر اعوان کے استعفے کے بعد پنجاب کی جنرل سیٹ پر اب مسلم 26 لیگ (ن) کا سنیٹیر واضح برتری سے منتخب ہو جائیگا جس سے سینٹ میں مسلم لیگ (ن) کے اراکین کی تعداد سے بڑھ کر 27 جبکہ پیپلزپارٹی کے ممبران 27 سے کم ہو کر 26 رہ جائینگے۔

پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما نے ”ایکسپریس“ کو بتایا کہ مارچ 2012 ءمیں یہ نشست مسلم لیگ (ن) کے ساتھ مفاہمت کے نتیجے میں حاصل ہوئی تھی کیونکہ پنجاب سے پیپلزپارٹی کو مطلوبہ اراکین کی حمایت کے باوجود پیپلزپارٹی کے امیدوار اسلم گل کو شکست کا سامنا کرنا پڑا جس کی وجہ پیپلزپارٹی او ر مسلم لیگ (ن) کی بیک ڈور مفاہمت تھی۔ تاہم اس مرتبہ حکمران جماعت مسلم لیگ (ن) اور پیپلزپارٹی کے درمیان کسی قسم کی مفاہمت کا کوئی امکان نہیں ، لہٰذا یہ نشست مسلم (ن) کو ملنے کا قومی امکان ہے۔


About News Desk

Hi there! I am the admin of this page, am not the author of the post. I am pleased to share this news with you; you can express your expression as comment in below comment area….this news’ copy right is reserved by the author/publisher mentioned there. Thanks
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply


فریش فریش خبرین اور ویڈیوز


Random Posts

Loading...